2016 m. gegužės 19 d., ketvirtadienis

Pabaigti produktai #6: Balandžio mėnesio tuštučiai



Net pačiai kažkiek juokinga - nors jau įpusėjo gegužės mėnuo, vis dar neatsikračiau balandžio mėnesio pabaigtų produktų pakuočių. Laikiau jas kantriai ir ištikimai kaip partizanė, kol atsirado proga pasidalinti savo įspūdžiais. Esu minėjusi, kad plaukų produktai man naudojasi lėčiausiai, bet šį mėnesį jų ne taip ir mažai.



Plaukams


1. "Uoga Uoga Bruknių Kaspinas" natūralus šampūnas su bruknėmis ir rozmarinais riebiems plaukams. Natūralaus šampūno naudojimas man buvo nauja ir neįprasta patirtis, tačiau šia priemone sužavėta nebuvau - pritrūkau to gerai ištrinktų plaukų jausmo. Taip pat priemonė nėra skalsi, kiekis nedidelis, o kaina, palyginus, nemaža.
2. "Uoga Uoga Pagaliau!" plaukų balzamas su bruknėmis ir rozmarinais normaliems ir riebiems plaukams. Turbūt padariau klaidą ir pasirinkau balzamą ne pagal savo plaukų tipą (manieji normalūs, labiau linkę į sausumą). Jis mano plaukams buvo per silpnas, norėjosi rimtesnio drėkinimo. Konsistencija gana skysta, tad rodėsi, jog pildavau ir pildavau be galo, o efekto - nulis. Nors neturėčiau labai šio dalyko kritikuoti, nes per visą naudojimo laiką vieną kartą pamačiau tikrai mane nudžiuginusį rezultatą - plaukai buvo minkšti, žvilgantys, atrodė sveikai.
Nusprendžiau, kad emocinis pasitenkinimas, jog naudoju draugiškesnės sudėties priemones, nekompensavo netikusio galutinio naudojimo rezultato.
3. "Uoga Uoga Šviesioji pusė" natūralus maitinamasis plaukų aliejus - kaukė su alyvuogių aliejumi ir ramunėlių ekstraktu šviesiems plaukams. Aš esu tinginukė ir geriau nusipirksiu aliejų mišinį negu daug įvairių aliejų, iš kurių tą mišinį darysiu. Dėl tokios priežasties ši priemonė buvo kaip tik man. Kaukė man tiko ir patiko - po naudojimo plaukai atrodė puikiai: žvilgėjo, spindėjo, buvo glotnūs ir pamaitinti. Rodos, net paryškėdavo jų šviesi spalva. Tokį produktą kartočiau be sąžinės graužaties.


4. "Bielita" serumas plaukams "Revivor". Su šia priemone draugystė buvo užsitęsusi (matoma iš pagyvenusio buteliuko) ir įvairialypė. Vos nusipirkusi aš jos nemėgau, bambėjau, nustūmiau į giliausią kampą. Po kiek laiko, atėjus laikui suoptimizuoti netikusias priemones, aš šiam serumui daviau antrą šansą ir nepasigailėjau. Turbūt nėra kito produkto, taip gerai tinkančio sausų plaukų sutramdymui - jis neapsunkina, neriebina plauko, tiesiog suteikia greitą kosmetinį efektą. Be abejo, sudėtis nėra pati geriausia, bet kiekvieną kartą, kai nesusitvarkau su savo plaukais, aš nostalgiškai prisimenu šį serumą ir galvoju apie jo pakartojimą.
5. "Batiste" sausas šampūnas "Original". Ką jau čia ir besakyti - sausų šampūnų klasika. Dar neturėjau nei vienos "Batiste" rūšies, kuri man nepatiktų. Ir kol kas neatradau nei vieno kitos firmos sauso šampūno, kuris prilygtų šiems.

Kūnui


1. "Nspa" greipfrutų kvapo dušo želė. Skalsiausia mano gyvenime naudota želė. Nejuokauju - naudojau apie penkis mėnesius, prausiausi du - tris kartus per dieną. Priemonė labai gerai putoja, užtekdavo labai nedidelio kiekio visam kūnui nuprausti. Ir kaip pakvipdavo visas vonios kambarys! Berašydama jau pasiilgau šito kvapo ir šito produkto, bet žinau, kad pasigailėčiau jį kartodama, nes per tiek laiko net ir mylimi dalykai gali įgristi. Bet kartojimo ši dušo želė tikrai verta.
2. "Fa Sport Ultimate Dry" antiperspirantas. Tikėjausi daug (tam įtakos turėjo vienos blogerės išliaupsinimas), tačiau nuvylė. Ir, kas blogiausia, tepė drabužius. Po šios priemonės vengiu žiūrėti į pieštukinius dezodorantus, nes visi jie vienodi - apsauga vidutinė, o drabužius sutepa kaip reikiant.


Veidui


1. "Bioten Skin Moisture" veido prausiklis normaliai ir mišriai odai. Ši priemonė man patiko - švariai nuplaudavo makiažo likučius, palikdama švarios odos jausmą be odos diskomforto. Gerai putojo, tad puikiai tiko naudoti su Konjac kempinėle. Bet produktas neskalsus, o pakuotė nepatogi - nors plastikas ir minkštas, tačiau buvo sunku išspausti reikiamą prausiklio kiekį, dažniausiai jo išsispausdavo per daug. Tačiau kaina, bent jau akcijos metu, nesikandžioja.
2. "Bioten Skin Moisture" veido tonikas normaliai ir mišriai odai. Ne kartą esu susidūrusi su tonikais, kurie nežinia, ką darydavo, tad šis man pasirodė tikrai veiksmingas. Puikiai pašalindavo likusius nešvarumus po veido prausimo, veido oda būdavo švari, be sausumo ar tempimo jausmo. Tačiau man kiek pritrūko gaivumo, odos drėkinimo. Turiu antrą pakuotę, tad priemonę kartosiu, tačiau po kartojimo veido tonizavimui bandysiu ką nors kitą.
3. "Himalaya Herbals" veido šveitiklis su nimbamedžių ekstraktu. Liūdna pripažinti, bet aš mėgstu ganėtinai grubius veido šveitiklius, man patinka tas jausmas, kai oda tikrai gerai nušveista. Šis šveitiklis vidutinio grubumo, tad naudojimo pradžioje jis man atrodė švelnokas, tačiau, kai įpratau, jis man labai patiko. Nors šveičiamųjų dalelių yra kiek mažiau, pagrindą sudaro kreminis komponentas, tačiau šveitimo pakako. Veido oda buvo švari ir neišsausinta.

Įvairenybės


1. "Margarita" maitinamasis rankų muilas su pienu ir medumi. Šaunus malonaus kvapo muilas, pagaliau nesausinęs mano rankų. Taip pat priimtinos kainos, tad nusipelnė kada nors būti pakartojamas.
2. "Essence" antakių pieštukas, spalva "04 blonde". Sunaudotas iki pat galo. Tiko spalva (iš išorės atrodo gana ryžo atspalvio, tačiau pieštuko atspalvis kiek kitoks), atrodė natūraliai. Tenkino išlaikymas. Savo kainų kategorijoje priemonė tikrai labai gera, tik nepatiko pieštuko gale esantis šepetėlis. Priimtinesnį siūlo Catrice.

Pagaliau galiu užmiršti balandžio mėnesį ir laukti ateinančios vasaros.
O Jums - dvelkiančių vasara atradimų!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...