2016 m. kovo 7 d., pirmadienis

Pabaigti produktai #4: Žiemos tuštučiai




Atėjus pavasariui kalendoriuje, norisi apsikuopti ir atsikratyti nereikalingų pakuočių, kurias kaupiau visą žiemą. Galvojau, kad tuščios pakuotės nebetilps į maišelį, nes atrodė, kad baigsiu be galo daug produktų. Tačiau tenka nusivilti - trijų mėnesių rezultatas ganėtinai kuklus. Džiaugiuosi, kad pagaliau pabaigiau kelis įgrisusius produktus, kurie atrodė kaip begaliniai.. Na, mažiau kalbų ir daugiau darbų!



Plaukams



1. "Nivea Long Repair" plaukų kondicionierius. Esu sunaudojusi gal tris ar keturias pakuotes šios priemonės ir šis faktas daug ką pasako. Tais atvejais, kai man reikėdavo nepriekaištingai atrodančių plaukų, rinkdavausi šį kondicionierių - jis suteikdavo žvilgesį, švelnumą, pernelyg neglotnino, plaukai kvepėjo labai skaniai. Gal tolimesnėje ateityje kartosiu, dabar norisi panerti į naujų puikių produktų paieškas.
2. "Alea" šampūnas prieš plaukų slinkimą. Šią priemonę pirkau susižavėjusi sudėtimi be parabenų, sukurta natūralių ingridientų pagrindu. Kaip tik kentėjau nuo plaukų slinkimo, tad ieškojau efektyvios priemonės. Šampūnas man nepatiko: plaukai po plovimo būdavo šiaudiniai, net negalėjo kilti mintis nenaudoti balzamo, kondicionieriaus ar kaukės, tačiau aliejinių kaukių iš plaukų išplauti nesugebėdavo. Pagrindinės paskirties taip pat neatliko, tačiau buvau naivi, manydama, kad šampūnas gali išspręsti plaukų slinkimo problemą. Produktas turėjo ir kelis pliusus: malonus kvapas bei skalsumas (atrodė, kad jis niekada nesibaigs..). Nekartosiu.
3. "Oblepikha Siberica Professional" pažeistų plaukų aliejus. Juo susižavėjau dėl draugiškos sudėties ir gerų atsiliepimų. Tačiau ši priemonė man nebuvo efektyvi: plaukų galai vis vien išlikdavo sausi, sunkiai šukuodavosi, veldavosi, nors aliejaus negailėdavau. Kirpėja net paklausė, ar naudoju kokią nors priemonę plaukų galams.. Taip pat nepatiko pakuotė - kiekvienąkart reikėdavo atsukinėti buteliuką ir su pipete pritraukti produkto, o kai liko per mažas kiekis ir pipetė aliejaus nebepasiekė, reikėjo kantriai varvinti jį į delnus. Kadangi kamštelis nepritaikytas laikyti priemonę žemyn galva, šis procesas užtrukdavo. Plyšta širdis, kad man ši priemonė netiko. Nekartosiu.



4. "Batiste Dry Shampoo" sausas šampūnas "Light&Blonde". Nieko prikišti negaliu, net ir gelsva miltelių spalva man tiko ir patiko, kvapas neerzino. Kartosiu.
5. "Margarita" sausas šampūnas su spanguolių ekstraktu. Norėjau išbandyti lietuvišką produktą, tikėdamasi, kad juo galėsiu pakeisti savo favoritus. Tačiau per visą naudojimosi laiką nei karto neišgavau rezultato, kuris mane tenkintų, o kvapas taip pat nepatiko. Tikiuosi, kad šį produktą patobulins ir kada nors turėsime puikų lietuvišką sausą šampūną. Šio nekartosiu.
6. "Aptiečka Agafji" plaukų augimą skatinantis purškalas. Nors ir kaip skeptiškai žiūrėjau į tokias priemones, turiu atsiimti savo neigiamą požiūrį. Plaukai tikrai sustiprėjo, atsirado naujų mažų plaukelių, o tokių ilgų plaukų dar neturėjau. Minusas - kiek riebalina plaukus, tad aš šią priemonę įtrinu į šaknis likus porai valandų iki galvos plovimo. Žinoma, kvapas yra skonio reikalas, bet man šis purškiklis kvepėjo. Kartosiu.

Kūnui


1. "Adidas Climacool" rutulinis antiperspirantas. Šios firmos antiperspirantai manęs nėra nuvylę. Pastarasis taip pat patiko - malonaus gaivaus kvapo ir puikiai apsaugantis. Galbūt kartosiu.
2. "Dove purely pampering" kūno kremas su taukmedžių sviestu ir vanile. Produktas, turintis tobulą kvapą žiemai, puikiai įsigeriantis, gerai drėkinantis odą. Taip pat patogi pakuotė, leidžianti iškabliuoti visą produktą. Mielai pakartočiau, bet jo prekyboje pastaruoju metu nemačiau.
3. "Margarita" intymios higienos prausiklis su pieno baltymais. Šis man patiko labiau už bandytąjį su alavijais. Nors skyrėsi tik kvapas, bet naudojosi kur kas maloniau. Neblogas produktas už priimtiną kainą - nieko nedirgina, nesuerzina, suteikia švaros pojūtį. Kartosiu, tačiau kito kvapo, dar nebandyto.

Veidui


1. "Alterra" paakių kremas. Jį esu apžvelgusi čia. Skalsus, neblogas produktas už priimtiną kainą. Tačiau nekartosiu, nes manau, kad yra tikrai geresnių priemonių.
2. "Beauty Formulas" giliai nosies poras valančios juostelės. Visai man patinka žaidimas su jomis. Tiesa, pastebėjau, kad pasiekiamas žymiai geresnis rezultatas, jei jos naudojamos po efektyvios valomosios kaukės. Juosteles kartosiu, tačiau ne šias.
3. "Uoga Uoga Aksominė oda" veido kremas. Iš tiesų iš šio kremo tikėjausi stebuklo, todėl pirkau net nepauosčiusi. Kvapas man pasirodė pernelyg intensyvus, o ir pačios tekstūros tikėjausi kitokios - lengvesnės, labiau drėkinančios negu maitinančios. Džiaugiuosi, kad kremą naudojau žiemą, nes vasarai jis man būtų netinkamas. Taip pat negavau žadėtojo aksominės odos efekto. Pliusai - skalsus ir nekimšo porų. Nekartosiu, ne mano kremas.
4. "Rasa Anti-Acne" prausiklis probleminei odai. Esu minėjusi, kad senojo leidimo prausiklio esu sunaudojusi ne vieną pakuotę, labai jis man patiko. Šis taip pat patiko - prausė švariai, mano odos nesausino, naudojosi skalsiai. Nepatiko kvapas. Abejoju, ar kartosiu, norisi atrasti kažką naujo prausiklių pasaulyje.

Dekoratyvinė kosmetika


1. "Rimmel Match Perfection" makiažo pagrindas, spalva "101 Classic Ivory". Su šiuo produktu reikėjo susigyventi - pradžioje man jis nepatiko, per mažai maskavo, tačiau su laiku simpatija vis augo. Priemonę išspaudžiau iki paskutinio lašo. Lengvai dengėsi, natūraliai atrodė, maloniai jautėsi ant veido, nekimšo porų. Galbūt kada nors kartosiu, tačiau dar turiu pernelyg ilgą sąrašą produktų, kuriuos noriu išbandyti.
2. "Catrice Better Than False Lashes" blakstienų tušas. Nepatiko: nepatogus šepetėlis (mano skoniui per stambus), lipino blakstienas, išsitepdavo zona po antakiu - pasidažymo procesas būdavo pernelyg ilgas mano rytams. Ir jau pernelyg ilgai pas mane šis tušas užsibuvęs. Nekartosiu.


3. "Essence Multi action mascara" blakstienų tušas. Šis man visai patiko, nors ir nesuteikė stulbinančio efekto: patankino, pailgino blakstienas - pats tas, ko reikia kasdieniniame įvaizdyje darbe. Taip pat pliusas už šepetėlį, jis man patiko žymiai labiau už esančiojo viršuje. Nekartosiu, nes ne stebuklas, tiesiog neutralus produktas. Oi, ir jo, berods, nebėra prekyboje.


4. "Uoga uoga Dingo Flamingas" mėginukas. Pabandžiau, nepatiko, netiko atspalvis, tad ir užmiršau. Likutis pakeitė konsistenciją, tad tenka išmesti.

Įvairenybės


1. "Ecodenta" daugiafunkcis burnos skalavimo skystis. Naudota antra pakuotė iš eilės, nuomonė nepasikeitė - šaunus burnos skalavimo skystis už šaunią kainą. Tiesa, aitrių skalavimo skysčių gerbėjams nelabai patiktų, nes nėra to šaldančio gaivinimo efekto. Tik naudojasi labai neskalsiai. Galbūt kartosiu, bet šiuo metu išbandau kitas priemones.
2. "Margarita" virtuvinis rankų muilas, naikinantis kvapus. Šis muilas man labai sudirgino rankų odą. Kvapus naikino taip pat nelabai efektyviai. Nekartosiu.
3. "Ecodenta" trejopo poveikio dantų pasta su baltuoju moliu, propoliu ir Teavigo. Labai vidutiniška pasta - sunaudoji ir užmiršti. Trūko, kaip ir visada, gaivumo pojūčio burnoje po dantų išsivalymo. Nekartosiu.
4. "Cleanic" vatos padeliai. Didelės atrankos jiems nedarau - perku tuos, kuriems didžiausia nuolaida. Šių minusas - greitai išskysdavo. Turbūt kada nors kartosiu, užmiršusi, kad kažada juos naudojau.

Pagaliau šios pakuotės paliks mano namus!
O Jums - gaivių atradimų!







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...