2016 m. balandžio 21 d., ketvirtadienis

Apžvalgos: "Natur Boutique" ekologiškas arbatmedžio vanduo

Man kartu ir patinka, ir nepatinka, kad gyvenu netoli nemažos "Rimi" parduotuvės, kuri turi ekologiškos kosmetikos skyrelį. Nuolat sustoju prie jo pasižvalgyti ir mintyse dėlioju norų sąrašą, ką norėčiau kada nors išbandyti. Šis ekologiškas arbatmedžio vanduo - tokio pat sustojimo pasekmė. Niekam nėra paslaptis, kad arbatmedis yra tinkamas ingridientas, kovojant su problemų turinčia oda, tad kaip galėjau atsilaikyti prieš natūralią priemonę, kuri tėra arbatmedžių vanduo, be jokių nereikalingų priemaišų?



Pakuotė: Solidus stiklinis buteliukas su neperkrauta etikete ir purškikliu. Nors etiketėje parašyta, jog ši priemonė funkcionuoja kaip veido prausiklis, gaiviklis ir tonikas, tačiau įpakavimas pasufleravo, jog produktą naudosiu kaip toniką. Keli papurškimai ir veidas patonizuotas.


Ką žada aprašymas: Arbatmedžio vanduo pasižymi antiseptinėmis savybėmis - turi antibakterinį, antigrybelinį, antivirusinį poveikį, todėl rekomenduojamas riebios, spuoguotos odos priežiūrai. Galima naudoti ir kaip dezodorantą, taip pat kaip dezinfekcinę priemonę esant įvairioms smulkioms žaizdelėms, įbrėžimams, vabzdžių įkandimams. Aprašymas pateikia produktą kaip viskam tinkamą, universalią panacėją. Tikrai nesusiviliojau panaudojimo būdu vietoje dezodoranto, kadangi nemanau, kad jis susidorotų su mano prakaitavimo problemomis.

Sudėtis: Joje tik vienas ingridientas - arbatmedžio vanduo (arba hidrolatas), gaunamas vandens garais distiliuojant arbatmedžių lapus. Bent jau man skamba puikiai.

Kvapas: Specifiškas, patiksiantis tikrai ne visiems. Kadangi aš mėgstu arbatmedžio eterinio aliejaus kvapą, man patinka ir šis - švelnesnis, ne toks aitrus ir ryškus kvapo variantas.

Konsistencija: Nenustebinsiu - vanduo kaip vanduo. Spalva, berods, irgi kaip vandens (nebent labai neryškus spalvos pokytis, kurio nematau plika akimi).

Galutinė nuomonė: Šiuo vandeniu purškiu prausikliu nuplautą veidą du kartus per parą ne pirmą savaitę ir pastebėjau, kad susilygino veido odos spalva - nebeliko rausvų suerzintos odos plotų, o taip pat vis rečiau mane pradžiugina nauji spuogeliai. Taip pat jis mane veikia gaivinamai, man patinka kurį laiką justi arbatmedžio kvapą. Susižavėjusi patariau draugui pabandyti pasipurkšti, tačiau sulaukiau tik pajuokavimų, jog mane veikia placebo efektas. Ne veltui sakoma, kad nereikia spjaudyti į šulinį, iš kurio gali tekti gerti, nes dabar namuose gyvena du šios priemonės mėgėjai. Neabejoju, kad kartosiu tokio pobūdžio priemonę, tik galbūt kitos firmos.

Kiekis ir kaina: 50ml, 4,59 eur. (aš tokias priemones perku dažniausiai su 40% nuolaida, kuriomis mėgsta palepinti "Rimi")

Kur galima įsigyti: Didesnėse "Rimi" parduotuvėse, www.ekokolekcija.lt.

Vertinimas: 5/5 (Tikrai susižavėjau šia priemone ir naudoju su malonumu)

1 komentaras:

  1. pati irgi nusipirkau šitą,(pasitaikė gera akcija) jau kurį laiką naudoju kaip toniką, tai labai patinka,kvapas taip pat patinka,neerzina,tikiuosi susitvarkyti oda, o tai spuogai kaip grybai po lietaus dygsta :D

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...