2016 m. gegužės 25 d., trečiadienis

Nauji pirkiniai #2: Ką įsigijau kovo ir balandžio mėnesį?

Prisipažinsiu, kad šis įrašas turėjo vadintis "Ką įsigijau kovo mėnesį?", tačiau laikas bėga taip greitai, kad teko prijungti ir balandžio pirkinius. Ir iš tiesų, turiu viešai prisipažinti, kad mano grožio priemonių sandėliukas visiškai pilnas. Nuo šiol draudžiu sau net pažiūrėti į kosmetikos ir parfumerijos lentynas, nes tikrai, turiu ligą. Sakoma, kad pirmas žingsnis iki išgijimo yra ligos pripažinimas, ar ne? Tad jau jį žengiau.

Kovo mėnesio pirkiniai



Kovo mėnuo pirkinių atžvilgiu buvo ganėtinai kuklus - visą mėnesį atkakliai laikiausi, įtikinėdama save, kad man nieko nereikia, tačiau paskutinę mėnesio dieną sugebėjau užsisakyti "Uoga Uoga" grožio dėžutę.


Drąsiai galiu teigti, kad ši grožio dėžutė yra geriausia iš mano pirktų - bent jau žinau, kad produktai neblogi ir sunaudojami, taip pat ir prekės atitinka savo nurodytą vertę, o ne yra įkainotos iš nežinios ištrauktomis kosminėmis kainomis.
Nors, tiesą pasakius, keletas dalykų ir nuvylė. Vienas iš jų - trumpi priemonių galiojimo laikai, tad suprantu, kad "Uoga Uoga" išmintingai pasinaudojo kilusiu Grožio Dėžučių susidomėjimo bumu ir pravalė savo neišparduotų prekių atsargas. Pavyzdžiui, tikrai keista įpusėjus pavasariui gauti specialiai Kalėdų laikotarpiui sukurtą dušo želę.. Taip pat "Uoga Uoga" siūlė įsigyti dviejų rūšių staigmenų dėžutes - "Princesės" bei "Karalienės", pastarosios kaina buvo dvigubai didesnė, tačiau turinys skyrėsi tik testerio dydžio blizgiais akių šešėliais ir 5 eurų nuolaidos kuponu "Grožio name", esančiame Kaune, tad manau, net ne visi jį panaudojo. Tačiau, net ir esant šiems nemažiems minusams, dėžutė vis vien man patiko.
Tad kas sudarė mano "Uogos Uogos" sukomplektuotą "Karalienės" dėžutę?
1. "Braškė išsitaškė" natūralus drėkinamasis kūno losjonas su braškių ekstraktu visų tipų odai. Manau, savo kvapu turėtų būti pats tas vasarai. Bus įdomu išbandyti.
2. "Švenčiu kasdien" natūrali dušo želė su cinamonu ir apelsinais visų tipų odai. Neslėpsiu, kad supykau radusi šį produktą, nes jo kvapas man atrodo visai netinkamas ateinančiam sezonui, o dėl trumpo galiojimo laiko būsiu priversta jį naudoti birželio mėnesį.
3. "Akys kaip kokosai" natūralus maitinamasis balzamas su migdolais ir kokosu odai aplink akis. Šį produktą išbandyti norėjau mažiausiai, nes nesuviliojo kitų išbandžiusiųjų atsiliepimai, o į kokoso aliejaus naudojimą veido odai žiūriu gana skeptiškai. Bet, gal vis dėlto, ši priemonė mane nustebins?..
4. "Pasiutę riešutai" natūralus veido šveitiklis su migdolais ir baltuoju moliu visų tipų odai. Ši priemonė mane sudominusi labiausiai, tad nekantrauju išbandyti.
5. "Pagauk mane" natūralus lūpų blizgis su spanguolių ekstraktu. Taip pat ilgai norėjau išbandyti šios firmos lūpų blizgius, tad bus puiki proga.
6. "Shine like a star" natūralių akių vokų šešėlių testeris. Kadangi spalva nėra tinkama kasdien (bent jau mano aplinkoje ir įpročiuose), teks laukti kokios nors progos jiems išbandyti.
Nors dėžutė man patiko, tačiau supratau, jog grožio dėžučių pirkimas man yra ydingas įprotis. Pirkdama šias dėžutes įsigiju įvairių produktų, kurių šiaip gyvenime nepirkčiau, nes nei man jie įdomūs, nei reikalingi. Bet, kita vertus, tai suteikia tą magišką atradimo džiaugsmą. Vis dėlto, šio įpročio stengiuosi atsisakyti ir nepasiduoti spontaniškam norui pradžiuginti save tokiomis staigmenėlėmis, nes neretai jos visai nedžiugina.


Negalėjau atsilaikyti geroms nuolaidoms ir įsigijau "Sebamed" putų pagrindo prausiklį, toniką bei drėkinamąjį kremą problematiškai odai. Bus įdomu pažiūrėti, ar šie produktai padeda pasiekti tobulos odos rezultatą.



"You&Oil" aliejų mišinys spuogams - impulsyvus pirkinys. Užėjau į vaistinę apžiūrėti "La Roche Posay" kosmetikos, tačiau išėjau su šiuo produktu. Įtariu, kad konsultantė kažkur mokėsi įtaigos meno arba aš buvau nusiteikusi spontaniškiems produktams. Kaina nėra labai maža (8,49 eur), o stebuklų kol kas nepastebėjau, tad šis pirkinys man nepasiteisino.
"Dove Silk Body Cream" kūno kremas. Esu minėjusi, kad man labai patiko bandytas kitas "Dove" kūno kremas, tad nusprendžiau išbandyti ir šį.
"Nivea Double Effect" purškiamas dezodorantas. Pradedu tobulo dezodoranto paieškas - gerai apsaugančio, netepančio, neįkyraus kvapo. Gal jo titulą gaus būtent šis?

Džiaugiuosi, kad kovo mėnesį pavyko išlaikyti neblogą pirkinių balansą, nes balandžio mėnesį visai nutrūkau nuo virvelės.

Balandžio mėnesio pirkiniai


Taip taip, vos betelpa į nuotrauką, tačiau šį mėnesį kaltę verčiu prekybos tinklui "Maxima" už jų "Grožio mugę". Joje stengiausi numalšinti skausmą, kad nepavyko sudalyvauti "Pelenėje".


Pirkinių krepšelyje vyravo "Organic Shop" produkcija: pora plaukų kaukių, pora kūno šveitiklių, viena energizuojanti dušo želė (kaip aš atsilaikysiu jos citrusiniam kvapui). Taip pat laukiu, kada išbandysiu, nes sudėtis draugiška, o atsiliepimai neblogi.


Susižavėjau "Naturalium" kvapais, tad nugriebiau mangais ir melionais kvepiančius dušo prausiklius bei melionų kvapo kūno losjoną. Prisiminiau vienos tinklaraštininkės pagyras šiems produktams, tad panorau išbandyti.


Keletas atsitiktinių pirkinių iš minėtos "Grožio mugės":
"Labell" veido tonikas - kainavo labai nedaug, tad, jei netiks, bus negaila išnaudoti ir ne pagal paskirtį.
"Rasa Unique Body Care" stangrinamasis kūno kremas. Pagaliau atradau priemonę, kuri kvepia mano mylimu kvapu - kava, nors man labiau primena karamelę (esu minėjusi, kad labai mėgau šio kvapo "Rasos" dušo želę).
"Rasa Beauty Drop" veido kremas su dvigubu drėkinimo efektu mišriai/riebiai odai. Užsinorėjau pažiūrėti, ką dar naujesnio išleido "BIOK laboratorija"
"Dove go fresh" purškiamas dezodorantas - tobulojo paieškoms.
"Old Spice wolfthorn" pieštukinis dezodorantas. Skaičiau tiek gerų atsiliepimų, kad negalėjau nenusipirkti. Nors "Old Spice" produkcija labiau orientuojasi į vyrus, tačiau panašu, jog būtent ši linija labai pamėgta moterų.


"Dr. Sante" stiprinanti ir skatinanti augimą priemonė plaukams. Vėl, ne kaip kitaip, forumų ir Youtube įtaka. Labai mėgstu išbandyti įvairias priemones, skirtas stiprinimui, plaukų slinkimo stabdymui ir augimo stimuliavimui.
"Garnier Ultra Doux Mythic Olive" šampūnas. Gana mėgstu "Garnier" šampūnus, nes jie gerai išplauna aliejines kaukes, nesausina plauko. Tai paskirčiai ir prigriebiau naujausios linijos produktą.

Turbūt man tiktų pasakymas, kad kosmetikos priemonių turiu daugiau nei proto. Bet ką jau čia padarysi, kai taip norisi viską išbandyti, atrasti tinkančias bei patinkančias priemones. Sau linkiu disciplinos pirkimuose, o Jums - gražaus likusio gegužės mėnesio.

Alyvomis kvepiančių atradimų!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...