2015 m. spalio 21 d., trečiadienis

Apžvalgos: "Uoga Uoga Mėlynių šventė"


"Uoga Uoga Mėlynių Šventė" - veido kaukė, apie kurią buvau skaičiusi labai daug gerų atsiliepimų, bet vis neprisiruošdavau išbandyti. Galbūt dėl to, kad ši kaukė parduodama tik "Uoga Uoga" salelėse, esančiose didžiuosiuose prekybos centruose. Kelionę į tokias vietas reikia suplanuoti, o suplanavus - nepamiršti nusipirkti visko, ko reikia. Po kelių tokių užmaršimų sau tariau: "Viskas, gana, dabar nuvažiuosi specialiai ir nusipirksi". Jei tik būčiau žinojusi, koks produktas paklius į mano rankas, turbūt net ir norėdama nebūčiau pamiršusi.


Ką žada aprašymas: ant pakuotės nedaugžodžiauta, randamos vos kelios frazės - Natūrali giliai valanti veido kaukė su mėlynėmis. Greita uogų pagalba tada, kai tau to labiausiai reikia! Pripažinsiu, kad mano veidui pagalbos reikia nuolat, ypač dabar, kai kankinu organizmą nesuderinta mityba, miego stygiu ir stresu.


Pakuotė: tikiuosi, kad esu ne vienintelė susižavėjusi šios firmos gaminių pakuočių dizainu. Nors indeliai ir tradiciniai, tačiau etiketės minimalistinės, neperkrautos, pavadinimai bei aprašymai labai originalūs, šmaikštūs. Taip pat supratau, kaip smagu naudotis kauke iš tokio įpakavimo - lengva pasitepti ant veido, matyti produkto kiekį, nereikia išspaudinėti ir staiga pamatyti, jog produkto liko per daug arba per mažai. Liūdna pripažinti, bet kartais nepatogios pakuotės atgraso nuo tolimesnio priemonės naudojimo.


Sudėtis: skaitai ir šypsaisi - viskas lietuviškai, suprantamai, skamba gražiai ir teikia daug vilčių. Bet ši sudėtis suteikia kaukei du minusus - trumpą galiojimo laiką (kaukė galioja dvi savaites nuo pagaminimo dienos) ir reikiamybę ją laikyti šaldytuve.


Konsistencija: prisipažinsiu, kad prieš indelio atidarymą įsivaizdavau, jog ši kaukė bus balta su plaukiojančiomis mėlynėmis, lyg jogurtas - tokį vaizdinį sukūrė mano smegenys dėl įvairių asociacijų. Tad galite tik spėti, kokia buvau nustebusi, pamačiusi šlapio cemento spalvos košę, kvepiančią visai ne mėlynėmis ir visai negundančią ją suvalgyti. Iš kvapo panašu, kad labiausiai dominuojantis eterinis aliejus buvo eukaliptas, bet gal aš klystu?..

Galutinė nuomonė: turbūt iš ankstesnių sakinių galima nuspėti, jog aš šią veido kaukę apipilsiu įvairiausiais komplimentais ir ditirambais. Bet kaip aš to nepadarysiu, kai "Mėlynių šventė" - oficialiai geriausia mano bandyta valomoji kaukė. Galbūt tam turi įtakos trumpas galiojimo laikas, verčiantis priemonę naudoti kas antrą arba kas trečią dieną, kad tik ji nebūtų išeikvota - tokiu būdu oda pasmerkiama intensyviam dviejų savaičių trukmės valymo seansui. Tačiau negaliu neprisiminti pirmo savo kaukės panaudojimo - buvau be galo ir be krašto sužavėta. Oda gaivi, švelni, skaisti, o nosies inkštirus valanti juostelė buvo itin efektyvi (net nebuvau mačiusi tokios švelnios savo nosies!), tiesiog stebuklas.. Susižavėjusi daviau išbandyti ir draugui, ir mamai, ir tetai - pasirodo, nuomonės apie priemonę sutapo. Tiesa, širdis plyšo, kai netyčia kaukę palikau pas mamą ir negalėjau jos sunaudoti iki galo, nes produktą pamilau iš pirmo potėpio ant veido. Tikrai buvo suteikta greita pagalba, kuomet man jos labiausiai reikėjo.


Kiekis ir kaina: 40 ml, 3,50 €.

Kur galima įsigyti: "Uoga Uoga" salelėse (sąrašą galima rasti čia) bei "Grožio Name".

Vertinimas: 5/5 (kitaip ir būti negali. Nors kaina gana nemaža, įsigijimas komplikuotas, galiojimo laikas trumpas, tačiau rezultatas viską atsveria).

Gaivių atradimų!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...