2015 m. gruodžio 17 d., ketvirtadienis

Pabaigti produktai #3: Likusio rudens tuštučiai

Iš tiesų man gėda, labai. Buvau tokia įsisukusi į rudens rutiną, kiekvieną kartą sau primindavau, kad jau pats laikas įrašui, tačiau vis nustumdavau tą mintį šalin. Teisindavau, kad nėra kada: savaitgaliais budėjimai, savaitgalinės kelionės į užsienį ar gimtinę, o juk darbo dienomis tiek visokių darbų darbelių. Bet supratau štai ką - mes per daug save teisinam, reikia imti ir suimti save į nagą. Tą ir padariau, juk geriau vėliau negu niekad?..
Taip pat pastebėjau, kad nesiseka man pribaigti produktų.. Draugas nuolat priekaištauja, kad tiek visko naudoju, tačiau tuštučių kiekis kalba pats už save - daug aš nesunaudoju. Bet įtariu, kad kada ateis lūžio mėnuo ir pradės lyti tuščių pakuočių lietumi.


Plaukams


Turbūt jau šimtąjį kartą sakau, jog plaukų priežiūros produktai - mano silpnybė, tačiau nuotraukos puikiai įrodo, kad šias priemones naudoju ilgiausiai.



1.  "Natura Siberica" šampūnas visiems plaukų tipams. Didelių priekaištų neturiu - išplauna gerai, pakuotės užtenka ilga m, be SLS ir parabenų, tačiau eilinis šampūnas, kuris tenkinančiam rezultatui reikalauja gero plaukų balzamo. Bent jau yra moralinis pasitenkinimas, kad naudojau geresnės sudėties priemonę. Kol kas kartoti neplanuoju.
2. "Natura Siberica" plaukų kondicionierius dažytiems ir pažeistiems plaukams. Nuomonė panaši - nelabai kuo išsiskiriantis kondicionierius: plaukai minkšti, glotnesni, lengviau šukuojami. Tačiau, vis dėlto, man jo poveikis buvo per silpnas. Ir nelabai patiko kvapas, nuolat jį jaučiau plaukuose ir mane erzino. Nekartosiu.
3. "Bristows" sausas šampūnas "Original". Jei būčiau nebandžiusi kito sauso šampūno, šio efektas mane gal ir būtų tenkinęs, tačiau reikia žymiai didesnio priemonės kiekio, o kvapas.. Net nemoku apsakyti, kaip jis man nepatiko -aštrus, sintetinis, persekiojantis visą rytą. Prisipažinsiu, kad apsidžiaugiau, kai šis flakonėlis ištuštėjo, nes to kvapo daugiau užuosti nenorėčiau. Nors produktas turi ir nemažą pliusą - jis yra bespalvis, nepalieka baltos dulksnos ant šaknų. Nekartosiu.



4. "Gliss Kur Ultimate Repair" momentinio poveikio kaukė ypač pažeistiems plaukams. Lapkritį turėjau rimtą progą, kurios metu turėjau atrodyti nepriekaištingai. Tačiau ši kaukė mane kiek nuvylė, efektas buvo silpnesnis nei naudojant pirmą kartą. Turbūt mano plaukai jau negrįžtamai pažeisti.. Kartosiu, nes dar turiu vieną tubelę.


Kūnui



1. "Isana" dušo želė, apelsinmedžio žiedų ir jogurto kvapo. Man visai patinka šios firmos prausikliai - kainuoja nedaug, turi platų kvapų pasirinkimą, dažnai būna išleidžiamos limituoto leidimo pakuotės. Tad, nors ir naudojasi neskalsiai, o kvapas ilgai neužsilieka, tikrai panaudosiu dar kokią priemonę.
2. "Garnier Mineral" antiperspirantas "Protection 5 Skin + Clothes Cotton Fresh". Ši priemonė man labai patiko - patikimai apsaugojo, netepė drabužių, jaučiau gaivos jausmą visą dieną. Taip pat patogi pakuotė, kadangi produktui baiginėjantis nereikėjo jo laikyti žemyn galva. Su malonumu pakartosiu.
3. "Body Farm Brown Sugar" kūno šveitiklis. Labai labai saldaus kvapo, tačiau mano skonio šveitiklis, kadangi turėjo vientisą konsistenciją ir stambias daleles. Po šveitimo oda buvo labai švelni, ranka slysdavo lyg per sviestą. Esu skaičiusi, kad kai kurioms moterims šis kvapas vimdančiai saldus, bet manęs kvapas nedirgino. Pakartočiau.
4. "Margarita" intymios higienos prausiklis su alavijais. Didelis pliusas už pakuotę - labai patogu naudotis pompa, pagreitina prausimosi procesą. Kvapas man pasirodė kiek per stiprus ir įkyrus tokios paskirties priemonei. Žalos nepadarė, tačiau būtent šio prausiklio, su alavijais, nekartosiu.



5. "Dove" dušo kremas "Seidig - Zart". Šios firmos dušo želės yra mano favoričių sąraše, tačiau būtent šis kvapas man nepatiko. Mėgstu gaivius kvapus, o šis buvo sunkus, primenantis vyriškus kvepalus. Nekartosiu.
6. "Dove" pieštukinis antiperspirantas "Natural Touch". Vienas didžiausių mėnesio nusivylimų. Supratau, kad tikrai nemėgstu pieštukinių dezodorantų. Vienas didžiausių jų minusų - labai tepa drabužius. Kadangi rytais kiekviena minutė yra svarbi, negaliu vaikščioti 5 minutes iškeltomis rankomis, kol priemonė pradžius, tad vis rasdavau dėmes ant drabužių. O kantrybės taurė buvo perpildyta, kai svarbios dienos metu susitepė juoda suknelė! Hrr.. Ir pritrūkdavo to gaivumo jausmo. Tikrai nekartosiu.

Veidui


1. "Planeta Organica" natūralus veido gelis - pilingas visų tipų odai. Šis produktas yra dar vienas mano nusivylimas. Skaitydama atsiliepimus tikėjausi stebuklo, nes ir randelius lygina, ir paraudimus išnaikina, ir stebuklingai išgydo nuo spuogų - oda lygi ir švelni kaip kūdikio užpakaliukas! Tačiau efekto nebuvo jokio. O naudojimą išbandžiau patį įvairiausią: laikiau ir 5 minutes, ir pusvalandį; pilingavau ir drėgną odą, ir sausą.. Pirmais naudojimo kartais dar jausdavau kažką panašaus į graužimą, tačiau tik toks poveikis ir tebuvo.. Nekartosiu.
2. "Čistaja Linija" veido šveitiklis su abrikosų kauliukais. Turbūt net nereikia komentuoti šio produkto, nes internetas plyšta nuo gerų atsiliepimų apie šį šveitiklį. Šį kartą ir aš prisidedu prie pagyrų. Nebrangus ir tikrai efektyvus. Kartosiu.


 3. "Margarita" valomasis tonikas su agurkais ir ramunėlėmis. Buteliukas sunaudotas, tačiau efekto man pritrūko. Micelinis vanduo mano veido odą tonizavo geriau. Nebuvo to malonaus švaros pojūčio. Nekartosiu.
4. "Labell" akių makiažo valiklis. Šaunus produktas už nedidelę kainą. Nedirgino akių, naudojosi skalsiai. Kartosiu.
5. "Makeness" ekologiškas levandų hidrolatas. Naudojau vietoj toniko, puikiai atliko jo funkciją. Odos būklė pagerėjo, panaudojus jautėsi poveikis. Tik kvapas buvo sunkiai iškenčiamas ir labai greitai šį produktą sunaudojau. Arba jis net ir uždarytas garavo, arba naktį jį kas nors nupildavo. Nekartosiu, nes to kvapo užuosti tikrai nebenoriu.


6. "L'Oreal Triple Active Day". Bent jau man šis kremas didelio įspūdžio nepaliko, tačiau porų nekimšo, odos nesausino. Likutį atidaviau draugui, tai šį kremą jis laikė geriausioms progoms, sakė, kad kremas meta labai gera šešėlį. Nemanau, kad kartosiu.
7. "Rasa Anti-Acne" veido kremas - gelis. Pamenu, prieš kelis metus naudojau senosios formulės kremą, tuomet jis man labai patiko. Deja, šį kartą mano įspūdžiai labai prasti: dirgino odą, užsitepus kremo ji parausdavo, vietomis išsausėdavo, o efekto spuogams nebuvo jokio. Taip pat labai sintetinis kvapas. Nekartosiu.
8. "Margarita" maitinamasis kremas su linų ekstraktu ir augaliniu aliejumi. Iš pakuotės matosi, jog šis kremas pas mane užsistovėjo netrumpai. Supratau, kad šios firmos maitinamieji kremai man nelimpa. Ir efektas, ir kvapas man nepatiko. Nekartosiu.

Dekoratyvinė kosmetika


Negaliu patikėti, kad šiai kategorijai atsirado pabaigtas produktas, nes tai man - tikras iššūkis.
1. "Rimmel BB Cream" spalva "light". Visą naudojimo laikotarpį mano santykiai su šia priemone buvo komplikuoti - kartais man jis visai patikdavo, kartais negalėdavau į jį žiūrėti. Bet pritrūkau maskavimo, jaučiau, kad esu užsitepusi priemonės ir paranojiškai žiūrėdavau, ar neatrodau kaip su kauke. Naudojimo metu nesijaučiau gerai, todėl čia yra pats svariausias argumentas, kodėl priemonė man netiko. Nekartosiu.

Įvairenybės


1. "Oreon" servetėlės normalios ir mišrios veido odos valymui. Reikėjo servetėlių kelionei, tad pasiėmiau pačias pigiausias. Veidą nuvalydavo lyg ir gerai, tačiau su akių makiažu nesusitvarkė. Yra tikrai geresnių variantų, nekartosiu.
2. "Ecodenta" 2 in 1 gaivinamoji dantų pasta nuo apnašų su spanguolių ekstraktu ir Kalident. Nepatiko man ši pasta, po dantų valymo pritrūkdavau gaivos jausmo, dantys atrodė kažkokie apsivėlę. Nekartosiu.


3. "Ecodenta" daugiafunkcis burnos skalavimo skystis. O už šį produktą "Ecodentai" skiriu pliusą: maloni priemonė burnos ertmei už nedidelę kainą. Skystis daug švelnesnis už kitus mano bandytus, todėl nedirgino gleivinės, galėdavau skalauti ilgesnį laiką, po naudojimo nesinorėjo burnos praskalauti dar tris kartus vandeniu. Jau kartoju.

Pagaliau galiu išmesti šias tuščias pakuotes, pačiu laiku, prieš šventes.
O Jums linkiu jaukaus Šv. Kalėdų laukimo ir gražių švenčių!

Šventinių atradimų!

2 komentarai:

  1. Sveika, o kur radai pirkti Planeta Organica pilingą? Man jis vis dar geriausias, bet neberandu ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki, šį pilingą pirkau "Elevitoje". Kadangi parduotuvė yra labai arti mano namų, nesidairiau kitų vietų, kur būtų galima jo įsigyti.
    Taip pat matau, jog vasario mėnesį "Planeta Organica" produktams yra nuolaida, pats laikas įsigyti patinkantį produktą ;)
    http://eshop.elevita.lt/lt/veido-prieziura/34-planeta-organica-gelis-pilingas-4680007202223.html

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...